Антонов О. В. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548, Антонова О. Є.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297
(2025)
Вплив сучасних моделей штучного інтелекту на розвиток критичного мислення майбутніх фахівців.
Актуальні питання у сучасній науці (37).
С. 755–768.
ISSN 2786-6300.
DOI: 10.52058/2786-6300-2025-7(37)-755-768
1.pdf
Завантажити (351kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена впливу сучасних моделей штучного інтелекту на розвиток критичного мислення майбутніх фахівців. Авторами зазначено, що швидкі зміни на сучасному ринку праці спричинені впровадженням новітніх технологій та цифровою трансформацією інформаційної моделі взаємодії роботодавців з найманими працівниками. Серед них важливу роль відіграє активна інтеграція штучного інтелекту у більшість сфер виробничих відносин. Це спричинює необхідність підготовки нової генерації працівників, здатних успішно конкурувати в цих умовах.
У статті проаналізовано основні принципи функціонування доступних на ринку моделей ШІ через мережу інтернет за допомогою спеціально розроблених інтерфейсів взаємодії людина-ШІ (чатботів, систем завантаження та аналізу даних, штучних аудіовізуальних аватарів, тощо). Визначено, що переважна більшість майбутніх фахівців знаходиться у постійній взаємодії з ШІ та активно користується аналітичними та генеративними функціями як базових безкоштовних, так і просунутих версій доступних моделей ШІ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Олена Євгеніївна Антонова |
Дата подачі: | 15 Лип 2025 19:48 |
Оновлення: | 15 Лип 2025 19:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44725 |