Грибан Г. П. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9049-1485, Мичка І. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9984-3451, Гарлінська А. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7859-8637, Чайка Ю. Ю.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3965-6088, Саранча М. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5609-2966, Кондратюк А. Ю.
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-8205-6318
(2025)
Брейкінг як засіб підвищення мотивації учнів до занять фізичною культурою.
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). № 194.
С. 85–88.
ISSN 2311-2220.
DOI: 10.31392/UDU-nc.series15.2025.07(194).16.
1.pdf
Завантажити (251kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито особливості формування мотивації до занять фізичною культурою учнів середніх класів. Брейкінг має низку характеристик, які роблять його потенційно ефективним засобом підвищення мотивації школярів до занять фізичними вправами. Мета статті – вивчити ставлення учнів середніх класів до занять брейкінгом на уроках фізичної культури. Найбільш ефективними чинниками мотивації до уроку фізичної культури в учнів середніх класів виявилися: нові види спорту (серед яких є брейкінг) – 21,6 %, дружня атмосфера під час проведення уроку з позитивними емоціями – 21,1 %, цікаві вправи та ігри – 20,6 %, успіхи і досягнення учнів – 20,5 %, підтримка вчителя – для 16,1 % учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра медико-біологічних дисциплін Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 27 Лип 2025 13:32 |
Оновлення: | 27 Лип 2025 16:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44805 |
ДСТУ 8302:2015: | Брейкінг як засіб підвищення мотивації учнів до занять фізичною культурою / Грибан Г. П. та ін. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). 2025. № 194. С. 85–88. DOI: 10.31392/UDU-nc.series15.2025.07(194).16. |