Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розробка освітніх ігор на основі ШІ: мотивація учнів через гейміфікацію

Семенюк Р. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-0040-7473 (2025) Розробка освітніх ігор на основі ШІ: мотивація учнів через гейміфікацію. Наука і техніка сьогодні. № 49. С. 960–970. ISSN 2786-6025. DOI: 10.52058/2786-6025-2025-8(49)-960-970.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (542kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується проблема підвищення мотивації учнів у сучасній освіті з урахуванням тенденцій цифрової трансформації навчального процесу. У зв’язку з розвитком цифрових технологій традиційні методи навчання, які здебільшого базуються на пасивному сприйнятті інформації, дедалі менш ефективні для сучасного покоління учнів, яке звикло до інтерактивності та персоналізації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 08 Вер 2025 13:19
Оновлення: 08 Вер 2025 13:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45212
ДСТУ 8302:2015: Семенюк Р. А. Розробка освітніх ігор на основі ШІ: мотивація учнів через гейміфікацію. Наука і техніка сьогодні. 2025. № 49. С. 960–970. DOI: 10.52058/2786-6025-2025-8(49)-960-970.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу