Семенюк Р. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-0040-7473
(2025)
Розробка освітніх ігор на основі ШІ: мотивація учнів через гейміфікацію.
Наука і техніка сьогодні. № 49.
С. 960–970.
ISSN 2786-6025.
DOI: 10.52058/2786-6025-2025-8(49)-960-970.
Preview
1.pdf
Завантажити (542kB) | Preview
Анотація
У статті досліджується проблема підвищення мотивації учнів у сучасній освіті з урахуванням тенденцій цифрової трансформації навчального процесу. У зв’язку з розвитком цифрових технологій традиційні методи навчання, які здебільшого базуються на пасивному сприйнятті інформації, дедалі менш ефективні для сучасного покоління учнів, яке звикло до інтерактивності та персоналізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 08 Вер 2025 13:19 |
Оновлення: | 08 Вер 2025 13:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45212 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенюк Р. А. Розробка освітніх ігор на основі ШІ: мотивація учнів через гейміфікацію. Наука і техніка сьогодні. 2025. № 49. С. 960–970. DOI: 10.52058/2786-6025-2025-8(49)-960-970. |