Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Безособові форми дієслова як засіб компресії тексту англомовної реклами

Топачевський С. К. (2016) Безособові форми дієслова як засіб компресії тексту англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. № 84. С. 136–140. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 28.pdf]
Preview
Текст
28.pdf

Завантажити (346kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 10 Вер 2025 08:57
Оновлення: 10 Вер 2025 08:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45233
ДСТУ 8302:2015: Топачевський С. К. Безособові форми дієслова як засіб компресії тексту англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. 2016. № 84. С. 136–140.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу