Топачевський С. К. (2016) Безособові форми дієслова як засіб компресії тексту англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. № 84. С. 136–140. ISSN 2076-6173.
28.pdf
Завантажити (346kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 10 Вер 2025 08:57 |
Оновлення: | 10 Вер 2025 08:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45233 |
ДСТУ 8302:2015: | Топачевський С. К. Безособові форми дієслова як засіб компресії тексту англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. 2016. № 84. С. 136–140. |