Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Емпауермент-підхід до розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі університету

Басюк Н. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0009-5007-276X (2025) Емпауермент-підхід до розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі університету. Імідж сучасного педагога. № 225. С. 40–44. ISSN 2522-9729. DOI: 10.33272/2522-9729-2025-6(225)-40-44.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (513kB) | Preview

Анотація

Проаналізовано джерельну базу понять «емпауермент», «педагогіка емпауерменту», «педагогіка наснаження». Розглянуто характерні особливості емпауерменту як освітньої стратегії. Аргументовано актуальність вибору цієї стратегії у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи в умовах освітнього середовища закладу вищої освіти. Встановлено, що емпауермент-підхід як інструмент розвитку емоційного інтелекту узгоджується із законами емоцій Ніко Фріджа. Охарактеризовано окремі технології, форми та методи емпауермент-педагогіки (наративна бесіда, проєкти, дискусії, дебати, диспути, рольова гра), що спрямовані на формування знань, умінь і навичок емоційного інтелекту як важливої психічної властивості, що є елементом професійних компетентностей майбутніх учителів початкової школи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мпауермент; емоційний інтелект; майбутній учитель початкової школи; освітнє середовище університету; наративна бесіда; проєктні технології; дискусійний метод; рольова гра
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 22 Лист 2025 19:14
Оновлення: 22 Лист 2025 19:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45930
ДСТУ 8302:2015: Басюк Н. А. Емпауермент-підхід до розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі університету. Імідж сучасного педагога. 2025. № 225. С. 40–44. DOI: 10.33272/2522-9729-2025-6(225)-40-44.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу