Басюк Н. А.
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-5007-276X
(2025)
Емпауермент-підхід до розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі університету.
Імідж сучасного педагога. № 225.
С. 40–44.
ISSN 2522-9729.
DOI: 10.33272/2522-9729-2025-6(225)-40-44.
1.pdf
Завантажити (513kB) | Preview
Анотація
Проаналізовано джерельну базу понять «емпауермент», «педагогіка емпауерменту», «педагогіка наснаження». Розглянуто характерні особливості емпауерменту як освітньої стратегії. Аргументовано актуальність вибору цієї стратегії у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи в умовах освітнього середовища закладу вищої освіти. Встановлено, що емпауермент-підхід як інструмент розвитку емоційного інтелекту узгоджується із законами емоцій Ніко Фріджа. Охарактеризовано окремі технології, форми та методи емпауермент-педагогіки (наративна бесіда, проєкти, дискусії, дебати, диспути, рольова гра), що спрямовані на формування знань, умінь і навичок емоційного інтелекту як важливої психічної властивості, що є елементом професійних компетентностей майбутніх учителів початкової школи.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | мпауермент; емоційний інтелект; майбутній учитель початкової школи; освітнє середовище університету; наративна бесіда; проєктні технології; дискусійний метод; рольова гра |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 22 Лист 2025 19:14 |
| Оновлення: | 22 Лист 2025 19:14 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45930 |
| ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А. Емпауермент-підхід до розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі університету. Імідж сучасного педагога. 2025. № 225. С. 40–44. DOI: 10.33272/2522-9729-2025-6(225)-40-44. |


