Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль шкільного середовища у формуванні самооцінки молодших школярів з мовленнєвими порушеннями

Ковтонюк О. С., Бутузова Л. П.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2112-5211 (2025) Роль шкільного середовища у формуванні самооцінки молодших школярів з мовленнєвими порушеннями. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Innovations in Science: From Theoretical Foundations to Practical Impact», 24-26 листопада 2025 р., Антверпен, Бельгія. С. 260–262. DOI: 10.70286/EOSS-24.11.2025.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (147kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Лариса Бутузова
Дата подачі: 24 Лист 2025 23:35
Оновлення: 24 Лист 2025 23:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45950

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу