Ковтонюк О. С., Бутузова Л. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2112-5211
(2025)
Роль шкільного середовища у формуванні самооцінки молодших школярів з мовленнєвими порушеннями.
In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Innovations in Science: From Theoretical Foundations to Practical Impact», 24-26 листопада 2025 р., Антверпен, Бельгія.
С. 260–262.
DOI: 10.70286/EOSS-24.11.2025.
Preview
1.pdf
Завантажити (147kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
| Користувач: | Лариса Бутузова |
| Дата подачі: | 24 Лист 2025 23:35 |
| Оновлення: | 24 Лист 2025 23:35 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45950 |


