Калініченко О. О.
ORCID: https://orcid.org/0009-0001-8380-7533, Грибан Г. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9049-1485
(2025)
Теоретичні основи використання технологій штучного інтелекту у фізичному вихованні учнів старших класів.
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). № 198.
С. 74–77.
ISSN 2311-2220.
DOI: 10.31392/UDU-nc.series15.2025.11(198).14.
1.pdf
Завантажити (214kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано теоретичні основи впровадження технологій штучного інтелекту (ШІ) у фізичне виховання учнів старших класів. Визначено ключові напрямки потенційного впровадження ШІ у фізичну культуру, серед яких – автоматизований моніторинг рухової активності учнів; персоналізація фізичних навантажень відповідно до індивідуальних особливостей (створення індивідуалізованих тренувальних програм); прогнозування ефективності занять на основі зібраних даних; моделювання фізичних вправ у віртуальному середовищі, надання автоматизованого зворотного зв’язку в реальному часі, що сприяє оперативній корекції освітнього процесу та забезпечення мотиваційної підтримки учнів. На основі вітчизняних і зарубіжних досліджень розроблено експериментальну методику, що передбачає використання фітнес-трекерів в освітньому процесі та аналіз зібраних даних із застосуванням математичних методів. Рекомендовано впроваджувати комплексний підхід до застосування технологій ШІ, що передбачає розвиток цифрової компетентності вчителів, наявність необхідного технічного забезпечення та дотримання етичних стандартів у процесі цифровізації освіти. Отримані результати демонструють позитивний вплив інтеграції технологій штучного інтелекту в процес фізичного виховання на рівень рухової активності, мотивацію та самооцінку учнів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
| Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
| Дата подачі: | 01 Груд 2025 19:55 |
| Оновлення: | 01 Груд 2025 20:02 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46020 |
| ДСТУ 8302:2015: | Калініченко О. О., Грибан Г. П. Теоретичні основи використання технологій штучного інтелекту у фізичному вихованні учнів старших класів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). 2025. № 198. С. 74–77. DOI: 10.31392/UDU-nc.series15.2025.11(198).14. |


