Мірошник О. Л. (2010) Моделювання як засіб реалізації педагогічних ідей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 176-178.
Preview
vip_53_34.pdf
Download (124kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто процес моделювання як один з методів пізнання дійсності та особливості запровадження моделей при здійсненні педагогічних завдань. Визначено сутність категорії моделювання, його зміст та специфіку як методу наукового пізнання. Розроблено алгоритм моделювання виховної ситуації.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Users 341 not found. |
Date Deposited: | 01 Mar 2011 10:17 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 22:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4618 |