Мірошник О. Л. (2010) Моделювання як засіб реалізації педагогічних ідей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 176–178.
Preview
vip_53_34.pdf
Завантажити (124kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто процес моделювання як один з методів пізнання дійсності та особливості запровадження моделей при здійсненні педагогічних завдань. Визначено сутність категорії моделювання, його зміст та специфіку як методу наукового пізнання. Розроблено алгоритм моделювання виховної ситуації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Бер 2011 10:17 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4618 |
ДСТУ 8302:2015: | Мірошник О. Л. Моделювання як засіб реалізації педагогічних ідей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 53. С. 176–178. |