Вознюк О. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Дубасенюк О. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527
(2025)
Феномен освітнього резонансу у контексті дистанційного навчання: міждисциплінарний підхід.
Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. № 5.
С. 169–177.
ISSN 2786-5495.
DOI: 10.18372/2786-5495.1.20589.
1.pdf
Завантажити (259kB) | Preview
Анотація
У статті окреслюються деякі аспекти феномену освітнього резонансу у контексті дистанційного навчання. Стверджується, що освітній процес постає принципово резонансним, коли педагогічний резонанс має місце як у контексті комунікації, опосередкованої технологіями дистанційного навчання, так і безпосередньої у процесі комунікації суб’єктів освіти в академічному середовищі, що реалізується на рівні вербальної, екстравербальної взаємодії, та взаємодії на рівні нейронів головного мозку комунікантів. Розглядається феномен дзеркальних нейронів, що має розумітися як наріжний у галузі психолого-педагогічних наук. Стверджується, що педагогічна дія педагога може бути трансльована учасникам освітнього процесу у режимі дзеркального резонансу на рівні нейронної організації їх головного мозку, коли у зазначеному контексті вчитель виявляє новий і досить важливий аспект щодо своїх професійних компетентностей.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | психоментальні стани учасників освітнього процесу, феномен освітнього/педагогічного резонансу, ідеомоторні реакції |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
| Дата подачі: | 21 Груд 2025 12:35 |
| Оновлення: | 21 Груд 2025 12:50 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46238 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. Феномен освітнього резонансу у контексті дистанційного навчання: міждисциплінарний підхід. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. 2025. № 5. С. 169–177. DOI: 10.18372/2786-5495.1.20589. |


