Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Феномен освітнього резонансу у контексті дистанційного навчання: міждисциплінарний підхід

Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527 (2025) Феномен освітнього резонансу у контексті дистанційного навчання: міждисциплінарний підхід. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. № 5. С. 169–177. ISSN 2786-5495. DOI: 10.18372/2786-5495.1.20589.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (259kB) | Preview

Анотація

У статті окреслюються деякі аспекти феномену освітнього резонансу у контексті дистанційного навчання. Стверджується, що освітній процес постає принципово резонансним, коли педагогічний резонанс має місце як у контексті комунікації, опосередкованої технологіями дистанційного навчання, так і безпосередньої у процесі комунікації суб’єктів освіти в академічному середовищі, що реалізується на рівні вербальної, екстравербальної взаємодії, та взаємодії на рівні нейронів головного мозку комунікантів. Розглядається феномен дзеркальних нейронів, що має розумітися як наріжний у галузі психолого-педагогічних наук. Стверджується, що педагогічна дія педагога може бути трансльована учасникам освітнього процесу у режимі дзеркального резонансу на рівні нейронної організації їх головного мозку, коли у зазначеному контексті вчитель виявляє новий і досить важливий аспект щодо своїх професійних компетентностей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: психоментальні стани учасників освітнього процесу, феномен освітнього/педагогічного резонансу, ідеомоторні реакції
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 21 Груд 2025 12:35
Оновлення: 21 Груд 2025 12:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46238
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. Феномен освітнього резонансу у контексті дистанційного навчання: міждисциплінарний підхід. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. 2025. № 5. С. 169–177. DOI: 10.18372/2786-5495.1.20589.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу