Сідун М. М. (2010) Перевірка ефективності технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 54. С. 121–126.
Preview
vip_54_28.pdf
Завантажити (164kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи; представлені результати експериментальної перевірки вищезгаданої технології та доведена її ефективність, в результаті чого навчальні ситуації повинні знайти активне використання в підручниках.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Квіт 2011 08:39 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4673 |
ДСТУ 8302:2015: | Сідун М. М. Перевірка ефективності технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 54. С. 121–126. |