Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку

Дубасенюк О. А. (ed.). (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.

[thumbnail of Монограф_я._2008.pdf]
Preview
PDF
Монограф_я._2008.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення
особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної
глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія
адресована науковцям, студентам, магістрантам
аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.

Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 1145 не знайдено.
Дата подачі: 09 Черв 2011 06:38
Оновлення: 08 Лип 2025 22:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5003

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу