Дубасенюк О. А. (ed.). (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Монограф_я._2008.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення
особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної
глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія
адресована науковцям, студентам, магістрантам
аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.
Тип ресурсу: | Книга |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 1145 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Черв 2011 06:38 |
Оновлення: | 08 Лип 2025 22:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5003 |