Спірін О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 126–129.
Preview
03somzvs.pdf
Завантажити (118kB) | Preview
Анотація
Розглянуто окремі філософські теорії, психолого-педагогічні ідеї, концепції, дидактичні закономірності та принципи, які виступають методологічною основою різнорівневого формування знань і вмінь.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Н.М. Костючек |
| Дата подачі: | 08 Груд 2008 14:23 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 21:34 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/564 |
| ДСТУ 8302:2015: | Спірін О. М. Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2003. № 11. С. 126–129. |


