Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів

Спірін О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 11. С. 126–129.

[thumbnail of 03somzvs.pdf]
Preview
PDF
03somzvs.pdf

Завантажити (118kB) | Preview

Анотація

Розглянуто окремі філософські теорії, психолого-педагогічні ідеї, концепції, дидактичні закономірності та принципи, які виступають методологічною основою різнорівневого формування знань і вмінь.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Н.М. Костючек
Дата подачі: 08 Груд 2008 12:23
Оновлення: 14 Серп 2015 18:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/564
ДСТУ 8302:2015: Спірін О. М. Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 11. С. 126–129.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу