Климова К. Я. (1999) Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 3. С. 64–66.
Preview
99kkyado.pdf
Завантажити (107kB) | Preview
Анотація
Керуючись власним досвідом роботи над подоланням діалектних помилок у мовленні студентів і сучасними досягненнями лінгводидактики, автор статті ілюстративно доводить, що педагогічний тренінг є одним з ефективних засобів впровадження гнучких педагогічних технологій у методику формування мовної особисто-сті майбутнього вчителя початкових класів
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
| Дата подачі: | 09 Груд 2008 13:05 |
| Оновлення: | 14 Лют 2016 10:26 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/580 |
| ДСТУ 8302:2015: | Климова К. Я. Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення. Вісник Житомирського педагогічного університету. 1999. № 3. С. 64–66. |


