Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I. № 5. С. 153–159.

[thumbnail of 09pnpszs.pdf]
Preview
Текст
09pnpszs.pdf

Завантажити (248kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано сутність поняття „готовність до педагогічної діяльності”, подані результати контент-аналізу поняття „готовність до інноваційної педагогічної діяльності”, виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, структурні компоненти готовності
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 13 Бер 2012 08:19
Оновлення: 15 Серп 2015 00:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6776
ДСТУ 8302:2015: Плахотнюк Н. П. Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I. 2009. № 5. С. 153–159.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу