Плахотнюк Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I. № 5. С. 153–159.
Preview
09pnpszs.pdf
Завантажити (248kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано сутність поняття „готовність до педагогічної діяльності”, подані результати контент-аналізу поняття „готовність до інноваційної педагогічної діяльності”, виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, структурні компоненти готовності |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
| Дата подачі: | 13 Бер 2012 10:19 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 03:52 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6776 |
| ДСТУ 8302:2015: | Плахотнюк Н. П. Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I. 2009. № 5. С. 153–159. |


