Карпенко Є. М. (2009) Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя.. С. 116–120.
Preview
09kemiay.pdf
Завантажити (220kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена формуванню інформаційно-аналітичних умінь у майбутніх учителів у процесі фахової підготовки та виявленні їх місця у структурі професійної компетентності вчителя іноземних мов. Пропонується теоретико – практичне обґрунтування порушеної проблеми та окреслюються шляхи її подальшого дослідження.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Інформаційно-аналітичні уміння, інноваційні освітні тенденції |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 23 Квіт 2012 08:18 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7148 |
ДСТУ 8302:2015: | Карпенко Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. 2009.. С. 116–120. |