Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови

Карпенко Є. М. (2009) Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя.. С. 116–120.

[thumbnail of 09kemiay.pdf]
Preview
Текст
09kemiay.pdf

Завантажити (220kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена формуванню інформаційно-аналітичних умінь у майбутніх учителів у процесі фахової підготовки та виявленні їх місця у структурі професійної компетентності вчителя іноземних мов. Пропонується теоретико – практичне обґрунтування порушеної проблеми та окреслюються шляхи її подальшого дослідження.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Інформаційно-аналітичні уміння, інноваційні освітні тенденції
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 23 Квіт 2012 08:18
Оновлення: 15 Серп 2015 01:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7148
ДСТУ 8302:2015: Карпенко Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. 2009.. С. 116–120.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу