Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування професійної етики персоналу центру обслуговування абонентів мобільного зв’язку

Вербівський Д. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5238-1189 (2012) Формування професійної етики персоналу центру обслуговування абонентів мобільного зв’язку. Автореферат Кандитатський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[thumbnail of aref_Вербівський.pdf]
Preview
Текст
aref_Вербівський.pdf

Завантажити (316kB) | Preview

Анотація

Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук

Тип ресурсу: Дисертація або Автореферат (Автореферат Кандитатський)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Дмитрій Сергійович Вербівський
Дата подачі: 07 Трав 2012 11:31
Оновлення: 12 Груд 2025 10:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7181

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу