Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування професійної етики персоналу центру обслуговування абонентів мобільного зв’язку

Вербівський Д. С. (2012) Формування професійної етики персоналу центру обслуговування абонентів мобільного зв’язку. Інше. ЖДУ імені Івана Франка.

[thumbnail of aref_Вербівський.pdf]
Preview
Текст
aref_Вербівський.pdf

Завантажити (316kB) | Preview

Анотація

Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук

Тип ресурсу: Звіт (Інше)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 07 Трав 2012 08:31
Оновлення: 26 Серп 2016 20:15
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7181

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу