Zhytomyr State University Library

Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку

Дубасенюк О. А. (ed.). (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

[thumbnail of Педагогіка Монографія колективна 2006.pdf]
Preview
Text
Педагогіка Монографія колективна 2006.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство.
Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.

Item Type: Book
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Vocational Pedagogy, Special Education, Andragogy and Educational Management
Depositing User: Наталія Петрівна Бірук
Date Deposited: 12 Jun 2012 09:43
Last Modified: 09 Jul 2025 01:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7195

Actions (login required)

View Item
View Item