Дубасенюк О. А. (ed.). (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Педагогіка Монографія колективна 2006.pdf
Download (2MB) | Preview
Abstract
У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство.
Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.
| Item Type: | Book |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Vocational Pedagogy, Special Education, Andragogy and Educational Management |
| Depositing User: | Наталія Петрівна Бірук |
| Date Deposited: | 12 Jun 2012 09:43 |
| Last Modified: | 09 Jul 2025 01:55 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7195 |


