Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку

Дубасенюк О. А. (ed.). (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

[thumbnail of Педагогіка Монографія колективна 2006.pdf]
Preview
Текст
Педагогіка Монографія колективна 2006.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство.
Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.

Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 12 Черв 2012 06:43
Оновлення: 08 Лип 2025 22:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7195

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу