Zhytomyr State University Library

Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту

Гагіна Н. В. (2012) Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. pp. 65-69. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 61++12.pdf]
Preview
Text
61++12.pdf

Download (157kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлено роль міжособистісного аспекту педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. Педагогічний діалог розглядається як умова і одночасно спосіб розвитку таких професійно важливих для конструктивного вирішення конфліктів особистісних якостей майбутніх менеджерів, як толерантність та емпатійність. Визначено основні принципи побудови діалогічної взаємодії у педагогічному процесі. Зроблено висновок, що використання діалогу в процесі навчання конструктивному вирішенню конфліктів стимулює самопізнання і саморозвиток студентів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 31 May 2012 12:16
Last Modified: 15 Aug 2015 04:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7452
ДСТУ 8302:2015: Гагіна Н. В. Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. pp. 65-69.

Actions (login required)

View Item
View Item