Гагіна Н. В. (2012) Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. pp. 65-69. ISSN 2076-6173.
61++12.pdf
Download (157kB) | Preview
Abstract
У статті висвітлено роль міжособистісного аспекту педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. Педагогічний діалог розглядається як умова і одночасно спосіб розвитку таких професійно важливих для конструктивного вирішення конфліктів особистісних якостей майбутніх менеджерів, як толерантність та емпатійність. Визначено основні принципи побудови діалогічної взаємодії у педагогічному процесі. Зроблено висновок, що використання діалогу в процесі навчання конструктивному вирішенню конфліктів стимулює самопізнання і саморозвиток студентів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 31 May 2012 12:16 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 04:40 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7452 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гагіна Н. В. Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. pp. 65-69. |


