Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту

Гагіна Н. В. (2012) Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 65–69.

[thumbnail of 61++12.pdf]
Preview
Текст
61++12.pdf

Завантажити (157kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено роль міжособистісного аспекту педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. Педагогічний діалог розглядається як умова і одночасно спосіб розвитку таких професійно важливих для конструктивного вирішення конфліктів особистісних якостей майбутніх менеджерів, як толерантність та емпатійність. Визначено основні принципи побудови діалогічної взаємодії у педагогічному процесі. Зроблено висновок, що використання діалогу в процесі навчання конструктивному вирішенню конфліктів стимулює самопізнання і саморозвиток студентів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2012 09:16
Оновлення: 15 Серп 2015 01:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7452
ДСТУ 8302:2015: Гагіна Н. В. Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 65–69.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу