Осаульчик О. Б. (2012) Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 159–163.
Preview
61++31.pdf
Завантажити (162kB) | Preview
Анотація
У статті представлено систему критеріїв, показників та рівнів сформованості творчого потенціалу студентів. Особливу увагу приділено критеріям і показникам, які в межах гуманістичного напряму педагогіки найбільше відповідають особистісним змінам і становленню в процесі формування творчого потенціалу. Зокрема, виділено та охарактеризовано спеціальні критерії, які є суттєвими у становленні творчого потенціалу саме для молодої людини – студента (критерій
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Трав 2012 10:08 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7472 |