Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу студентів

Осаульчик О. Б. (2012) Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 159–163.

[thumbnail of 61++31.pdf]
Preview
Текст
61++31.pdf

Завантажити (162kB) | Preview

Анотація

У статті представлено систему критеріїв, показників та рівнів сформованості творчого потенціалу студентів. Особливу увагу приділено критеріям і показникам, які в межах гуманістичного напряму педагогіки найбільше відповідають особистісним змінам і становленню в процесі формування творчого потенціалу. Зокрема, виділено та охарактеризовано спеціальні критерії, які є суттєвими у становленні творчого потенціалу саме для молодої людини – студента (критерій

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2012 10:08
Оновлення: 15 Серп 2015 01:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7472

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу