Цюряк І. О. (2011) ПРОБЛЕМА ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Науковий вісник. Педагогіка ті психологія.. № 570. С. 192–198.
Preview
14.pdf
Завантажити (346kB) | Preview
Анотація
Метою статті є аналіз педагогічних умов, що сприяють підвищенню ефективності фахової підготовки майбутнього вчителя музики на основі особистісного підходу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Підготовка майбутнього вчителя музики, особистісний підхід,організація діалогової взаємодії у навчально-виховному процесі, диференційований підхід до особистості майбутнього вчителя музики |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Наталія Сергіївна Борисенко |
Дата подачі: | 20 Лист 2012 13:58 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8320 |
ДСТУ 8302:2015: | Цюряк І. О. ПРОБЛЕМА ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Науковий вісник. Педагогіка ті психологія.. 2011. № 570. С. 192–198. |