Цюряк І. О. (2011) ПРОБЛЕМА ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Науковий вісник. Педагогіка ті психологія.. № 570. С. 192–198.
Preview
14.pdf
Завантажити (346kB) | Preview
Анотація
Метою статті є аналіз педагогічних умов, що сприяють підвищенню ефективності фахової підготовки майбутнього вчителя музики на основі особистісного підходу.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Підготовка майбутнього вчителя музики, особистісний підхід,організація діалогової взаємодії у навчально-виховному процесі, диференційований підхід до особистості майбутнього вчителя музики |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
| Користувач: | Наталія Сергіївна Борисенко |
| Дата подачі: | 20 Лист 2012 15:58 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 05:20 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8320 |
| ДСТУ 8302:2015: | Цюряк І. О. ПРОБЛЕМА ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Науковий вісник. Педагогіка ті психологія.. 2011. № 570. С. 192–198. |


