Дубасенюк О. А. (2011) Виявлення і розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару.. С. 87–92.
Preview
виявлення та розвиток творчого потенц_алу майбутн_х педагог_в .pdf
Завантажити (258kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовується, що провідними потребами студентської молоді є самовираження в процесі професійно орієнтованої діяльності, самовдосконалення своїх природних можливостей та розвиток педагогічного креативного мислення, інтерес до педагогічної професії, потреба у спілкуванні з дітьми, потреба у творчій самореалізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 26 Лист 2012 11:25 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8444 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Виявлення і розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. 2011.. С. 87–92. |