Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Виявлення і розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів

Дубасенюк О. А. (2011) Виявлення і розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару.. С. 87–92.

[thumbnail of виявлення та розвиток творчого потенц_алу майбутн_х педагог_в .pdf]
Preview
Текст
виявлення та розвиток творчого потенц_алу майбутн_х педагог_в .pdf

Завантажити (258kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується, що провідними потребами студентської молоді є самовираження в процесі професійно орієнтованої діяльності, самовдосконалення своїх природних можливостей та розвиток педагогічного креативного мислення, інтерес до педагогічної професії, потреба у спілкуванні з дітьми, потреба у творчій самореалізації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 26 Лист 2012 11:25
Оновлення: 15 Серп 2015 02:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8444
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Виявлення і розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. 2011.. С. 87–92.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу