Дубасенюк О. А. (2009) Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки. Професійна освіта: педагогіка і психологія (11). С. 67–74.
Preview
Формування методолог_чної культури молодого досл_дника у процес_ його наукового становлення у сфер_ педагог_ки.pdf
Завантажити (210kB) | Preview
Анотація
У статті йдеться про роль методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення. Виділено відповідні етапи: початковий, наукового та професійного становлення, усвідомленого наукового пошуку, наукової зрілості. Відображено поступове пізнання викладачем об’єктивних закономірностей педагогічних процесів, сутності сучасних методологічних підходів; поглиблене розуміння
світоглядної, гуманістичної функції педагогічного знання; осмислення вимог до особистісних якостей ученого.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 26 Лист 2012 12:33 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8465 |