Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки

Дубасенюк О. А. (2009) Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки. Професійна освіта: педагогіка і психологія (11). С. 67–74.

[thumbnail of Формування методолог_чної культури  молодого досл_дника у процес_ його наукового становлення у сфер_ педагог_ки.pdf]
Preview
Текст
Формування методолог_чної культури молодого досл_дника у процес_ його наукового становлення у сфер_ педагог_ки.pdf

Завантажити (210kB) | Preview

Анотація

У статті йдеться про роль методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення. Виділено відповідні етапи: початковий, наукового та професійного становлення, усвідомленого наукового пошуку, наукової зрілості. Відображено поступове пізнання викладачем об’єктивних закономірностей педагогічних процесів, сутності сучасних методологічних підходів; поглиблене розуміння
світоглядної, гуманістичної функції педагогічного знання; осмислення вимог до особистісних якостей ученого.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 26 Лист 2012 12:33
Оновлення: 15 Серп 2015 02:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8465

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу