Зязюн І. А. (2005) Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. pp. 13-18.
Preview
05ziasno.pdf
Download (125kB) | Preview
Abstract
У статті зосереджено увагу на тому, що усвідомлення змістової сутності педагогічної професії, механізмів і меж педагогічної дії народжує здібності ставити і вирішувати професійні задачі будь-якого рівня складності – від практичних до методологічних. Це уможливлює пізнання на рівні свідомості й підсвідомості таких складових педагогічної дії та її якісних характеристик, як "кваліфікація", "компетентність", "педагогічна майстерність", "педагогічна техніка", "педагогічна творчість".
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | І.М. Гінгін |
| Date Deposited: | 16 Oct 2008 09:46 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 17:17 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/853 |
| ДСТУ 8302:2015: | Зязюн І. А. Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. pp. 13-18. |


