Zhytomyr State University Library

Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти

Зязюн І. А. (2005) Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. pp. 13-18.

[thumbnail of 05ziasno.pdf]
Preview
PDF
05ziasno.pdf

Download (125kB) | Preview

Abstract

У статті зосереджено увагу на тому, що усвідомлення змістової сутності педагогічної професії, механізмів і меж педагогічної дії народжує здібності ставити і вирішувати професійні задачі будь-якого рівня складності – від практичних до методологічних. Це уможливлює пізнання на рівні свідомості й підсвідомості таких складових педагогічної дії та її якісних характеристик, як "кваліфікація", "компетентність", "педагогічна майстерність", "педагогічна техніка", "педагогічна творчість".

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: І.М. Гінгін
Date Deposited: 16 Oct 2008 09:46
Last Modified: 14 Aug 2015 17:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/853
ДСТУ 8302:2015: Зязюн І. А. Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. pp. 13-18.

Actions (login required)

View Item
View Item