Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти

Зязюн І. А. (2005) Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 13–18.

[thumbnail of 05ziasno.pdf]
Preview
PDF
05ziasno.pdf

Завантажити (125kB) | Preview

Анотація

У статті зосереджено увагу на тому, що усвідомлення змістової сутності педагогічної професії, механізмів і меж педагогічної дії народжує здібності ставити і вирішувати професійні задачі будь-якого рівня складності – від практичних до методологічних. Це уможливлює пізнання на рівні свідомості й підсвідомості таких складових педагогічної дії та її якісних характеристик, як "кваліфікація", "компетентність", "педагогічна майстерність", "педагогічна техніка", "педагогічна творчість".

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 16 Жовт 2008 06:46
Оновлення: 14 Серп 2015 14:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/853
ДСТУ 8302:2015: Зязюн І. А. Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 13–18.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу