Зязюн І. А. (2005) Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 13–18.
Preview
05ziasno.pdf
Завантажити (125kB) | Preview
Анотація
У статті зосереджено увагу на тому, що усвідомлення змістової сутності педагогічної професії, механізмів і меж педагогічної дії народжує здібності ставити і вирішувати професійні задачі будь-якого рівня складності – від практичних до методологічних. Це уможливлює пізнання на рівні свідомості й підсвідомості таких складових педагогічної дії та її якісних характеристик, як "кваліфікація", "компетентність", "педагогічна майстерність", "педагогічна техніка", "педагогічна творчість".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 16 Жовт 2008 06:46 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/853 |
ДСТУ 8302:2015: | Зязюн І. А. Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 13–18. |