Завіна В. І. (2005) Теоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. pp. 19-22.
Preview
05zviupk.pdf
Download (118kB) | Preview
Abstract
У статті розкрито основні поняття системного підходу, показано їх застосування у процесі розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | І.М. Гінгін |
| Date Deposited: | 15 Oct 2008 21:22 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 17:18 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/865 |
| ДСТУ 8302:2015: | Завіна В. І. Теоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. pp. 19-22. |


