Завіна В. І. (2005) Теоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 19–22.
Preview
05zviupk.pdf
Завантажити (118kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито основні поняття системного підходу, показано їх застосування у процесі розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 15 Жовт 2008 18:22 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/865 |
ДСТУ 8302:2015: | Завіна В. І. Теоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 19–22. |