Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів

Завіна В. І. (2005) Теоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 19–22.

[thumbnail of 05zviupk.pdf]
Preview
PDF
05zviupk.pdf

Завантажити (118kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито основні поняття системного підходу, показано їх застосування у процесі розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 15 Жовт 2008 18:22
Оновлення: 14 Серп 2015 14:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/865
ДСТУ 8302:2015: Завіна В. І. Теоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 19–22.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу