Чупріна О. В. (2012) Використання мультимедійних засобів навчання у початковій школі: аспекти і перспективи проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 63. С. 177–180. ISSN 2076-6173.
34.pdf
Завантажити (248kB) | Preview
Анотація
У статті доведено своєчасність використання мультимедійних засобів в освіті; розкрито
особливості впровадження сучасних інформаційних технологій; виявлено особливості спеціальних
та програмних засобів мультимедіа; окреслено різноманіття навчальних мультимедійних
систем. Стисло охарактеризувавши історію розвитку ТЗН, обґрунтовано доцільність
використання мультимедіа в практиці початкового навчання й виокремлено види мультимедійних
технологій, які покликані оптимізувати навчання і самонавчання молодших школярів. При цьому
беруться до уваги вікові особливості сприймання учнями початкових класів запропонованої через
мультимедійні засоби інформації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8684 |
ДСТУ 8302:2015: | Чупріна О. В. Використання мультимедійних засобів навчання у початковій школі: аспекти і перспективи проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 63. С. 177–180. |