Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ

Канова Л. П. (2012) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 214-218.

[thumbnail of 42.pdf]
Preview
Текст
42.pdf

Завантажити (263kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної
підготовки військовослужбовців. Визначено принципи, підходи, педагогічні умови, компоненти, етапи,
форми, методи, прийоми та засоби її формування у вищому військовому навчальному закладі. За
критеріями міжнародних експертів Ради Європи виділено рівні володіння іноземною мовою курсантами.
Розглянуто основні види педагогічних умов формування іншомовної компетентності
військовослужбовців: організаційні, методичні, технологічні, психологічні. Виокремлено комунікативний
підхід до вивчення іноземної мови як один з основних, що зумовлює вибір цілей, згідно з якими
визначаються принципи, зміст, прийоми та засоби навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 10 Груд 2012 11:52
Оновлення: 15 Серп 2015 02:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8692
ДСТУ 8302:2015: Канова Л. П. МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр. 214-218.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу