Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Понятійний апарат шкільних курсів правознавства: загальна характеристика та особливості

Рябовол Л. Т. (2012) Понятійний апарат шкільних курсів правознавства: загальна характеристика та особливості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 64. С. 134–139. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
Текст
26.pdf

Завантажити (265kB) | Preview

Анотація

У статті подано визначення понятійного апарату правознавства як сукупності понять, що відображає
факти державно-правової дійсності як об’єктивно існуючі в їхніх істотних властивостях, зв’язках та
відношеннях, формується в учня у процесі його суб’єктивної пізнавальної діяльності, теоретичного
мислення, та є результатом узагальнення; міститься загальна характеристика понятійного апарату
шкільних курсів правознавства, розгорнута класифікація понять за такими критеріями, як: зміст,
ступінь узагальнення, ступінь відомості учням (новизни), структура, закріпленість у законодавстві,
значення; визначено особливості понятійного апарату правознавства, які впливають на обрання
методики його формування.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 20 Груд 2012 13:45
Оновлення: 15 Серп 2015 03:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8870
ДСТУ 8302:2015: Рябовол Л. Т. Понятійний апарат шкільних курсів правознавства: загальна характеристика та особливості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 64. С. 134–139.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу