Рябовол Л. Т. (2012) ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ПРАВОЗНАВСТВА: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ. Вісник Житомирського державного університету. № 64. рр. 134-139.
26.pdf
Завантажити (265kB) | Preview
Анотація
У статті подано визначення понятійного апарату правознавства як сукупності понять, що відображає
факти державно-правової дійсності як об’єктивно існуючі в їхніх істотних властивостях, зв’язках та
відношеннях, формується в учня у процесі його суб’єктивної пізнавальної діяльності, теоретичного
мислення, та є результатом узагальнення; міститься загальна характеристика понятійного апарату
шкільних курсів правознавства, розгорнута класифікація понять за такими критеріями, як: зміст,
ступінь узагальнення, ступінь відомості учням (новизни), структура, закріпленість у законодавстві,
значення; визначено особливості понятійного апарату правознавства, які впливають на обрання
методики його формування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 20 Груд 2012 13:45 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8870 |
ДСТУ 8302:2015: | Рябовол Л. Т. ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ПРАВОЗНАВСТВА: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 64. рр. 134-139. |