Мулик К. О. (2012) Реалізація педагогічних умов розвитку експресивних здібностей майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 64. pp. 152-157. ISSN 2076-6173.
29.pdf
Download (258kB) | Preview
Abstract
У статтi розглянуто проективну модель реалізації педагогiчних умов, які сприяють розвитку
експресивних здiбностей у майбутнiх учителів суспiльно-гуманiтарних дисциплін. Також описано
другий етап дослідницько-експериментальної роботи щодо формування даних здібностей. Дано
визначення проективної моделі розвитку експресивних здібностей і розглянуто її структуру.
Виділено педагогічні умови розвитку експресивних здібностей: забезпечення взаємозв'язку активних
учбових технологій в процесі професійної підготовки; поєднання всіх видів практичної діяльності
студентів; використання методу драматизації та залучення студентів до театральної діяльності
в процесі професійної підготовки.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Тетяна Кучерук |
| Date Deposited: | 20 Dec 2012 15:44 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 06:13 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8873 |
| ДСТУ 8302:2015: | Мулик К. О. Реалізація педагогічних умов розвитку експресивних здібностей майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 64. pp. 152-157. |


