Zhytomyr State University Library

Реалізація педагогічних умов розвитку експресивних здібностей майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін

Мулик К. О. (2012) Реалізація педагогічних умов розвитку експресивних здібностей майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 64. pp. 152-157. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 29.pdf]
Preview
Text
29.pdf

Download (258kB) | Preview

Abstract

У статтi розглянуто проективну модель реалізації педагогiчних умов, які сприяють розвитку
експресивних здiбностей у майбутнiх учителів суспiльно-гуманiтарних дисциплін. Також описано
другий етап дослідницько-експериментальної роботи щодо формування даних здібностей. Дано
визначення проективної моделі розвитку експресивних здібностей і розглянуто її структуру.
Виділено педагогічні умови розвитку експресивних здібностей: забезпечення взаємозв'язку активних
учбових технологій в процесі професійної підготовки; поєднання всіх видів практичної діяльності
студентів; використання методу драматизації та залучення студентів до театральної діяльності
в процесі професійної підготовки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 20 Dec 2012 15:44
Last Modified: 15 Aug 2015 06:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8873
ДСТУ 8302:2015: Мулик К. О. Реалізація педагогічних умов розвитку експресивних здібностей майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 64. pp. 152-157.

Actions (login required)

View Item
View Item