Мулик К. О. (2012) РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ЕКСПРЕСИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 152-157.
29.pdf
Завантажити (258kB) | Preview
Анотація
У статтi розглянуто проективну модель реалізації педагогiчних умов, які сприяють розвитку
експресивних здiбностей у майбутнiх учителів суспiльно-гуманiтарних дисциплін. Також описано
другий етап дослідницько-експериментальної роботи щодо формування даних здібностей. Дано
визначення проективної моделі розвитку експресивних здібностей і розглянуто її структуру.
Виділено педагогічні умови розвитку експресивних здібностей: забезпечення взаємозв'язку активних
учбових технологій в процесі професійної підготовки; поєднання всіх видів практичної діяльності
студентів; використання методу драматизації та залучення студентів до театральної діяльності
в процесі професійної підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 20 Груд 2012 13:44 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8873 |