Самойлюкевич І. В. (2007) Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». С. 431–441.
Preview
сам.pdf
Завантажити (153kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються труднощі і протиріччя на шляху комп’ютеризації
педагогічної освіти у США, пропонуються результати порівняльного вивчення
освітніх парадигм індустріальної та інформаційної епох. За допомогою кейсової
методики автор аналізує досвід американського університету з проблеми інтеграції
інформаційно-комунікаційних технологій у програми професійної підготовки
майбутніх учителів іноземних мов
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | інформаційне суспільство, освітня парадигма, освітня система, напрями діяльності, професійна підготовка |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | В. С. Кравець |
| Дата подачі: | 24 Груд 2012 10:08 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 06:16 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8908 |
| ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». 2007. С. 431–441. |


