Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми

Самойлюкевич І. В. (2007) Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка».. С. 431–441.

[thumbnail of сам.pdf]
Preview
Текст
сам.pdf

Завантажити (153kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються труднощі і протиріччя на шляху комп’ютеризації
педагогічної освіти у США, пропонуються результати порівняльного вивчення
освітніх парадигм індустріальної та інформаційної епох. За допомогою кейсової
методики автор аналізує досвід американського університету з проблеми інтеграції
інформаційно-комунікаційних технологій у програми професійної підготовки
майбутніх учителів іноземних мов

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційне суспільство, освітня парадигма, освітня система, напрями діяльності, професійна підготовка
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:08
Оновлення: 15 Серп 2015 03:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8908
ДСТУ 8302:2015: Самойлюкевич І. В. Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». 2007.. С. 431–441.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу